• Facebook
  • Instagram
Telefon recepce: 777 053 225
Taiji, Taichi, Čchi-kung kurzy v praze
  • Rozvrh
  • Kalendář akcí
  • Kurzy
    • Taichi
    • Čchi-kung
    • Kung-fu pro děti i dospělé
  • O nás
    • Učitelé
      • Radek Kolář
      • Petr Donát
    • Instruktoři
    • Členské příspěvky
    • Historie Akademie
    • Pronájem prostor
  • Inspirace
    • Podcast Radka Koláře
    • Články, zajímavosti
    • Slovník pojmů
  • Kontakt
  • Hledat
  • Menu Menu
Talavan

Střípky z listopadového Talavanu

16. listopadu jsme se setkali na prodlouženém víkendu na Talavanu. Výuku vedl Radek Kolář. Skupinu tvořili jak pokročilí studenti, tak i ti, co s Tchaj-ťi teprve začínají. A na co bude vzpomínat instruktorka Taiji Akademie Alena Koutecká?

  • zvnitřněný Čchi-kung v záři zapadajícího slunce
  • plynulé sestavy s romantickým výhledem na pasoucí se koně
  • opravy základů v příjemně zahřáté tělocvičně…za oknem černočerná tma
  • bojové aplikace z vybraných forem sestavy staré školy…za doprovodu padajících kapek
  • Radkův neutuchající elán a upřímná snaha zlepšit Tchaj-ťi každého jednoho z nás…inspirující některé „zběhlíky“ k tomu, že snad konečně opět začnou cvičit pravidelně
  • vyprávění o historii a principech Tchaj-ťi i nezávazné povídání o všem a o ničem (…prostě o tom, jak plyne život). K tomu pár shlédnutých „klasik“…film o Yang Luchanovi [Jang Lu-Čchan] či sestavy v podání mistra Zhu Tiancai
  • příjemné poklimbávání u jídelního stolu s dokonale naplněnými bříšky
  • a taky hlavy plné nápadů a úkolů, na kterých je třeba pracovat…

Shrnuto a podtrženo: „Pohoda, klídek, Ta…lavan :)“

[Ukázat prezentaci]
skupina1
skupina4
skupina5
stepan

skupina2
duo
duo1
martina

stodola1
stodola2
stodola4
panorama

23. listopadu, 2016/napsal(a) Martina Burešová
Share this entry
  • Share on WhatsApp

Přidejte se na náš Facebook

baner330
© Copyright - Radek Kolář 2020
  • Facebook
  • Instagram
  • Rozvrh
  • Kalendář akcí
  • Kurzy
  • O nás
  • Inspirace
  • Kontakt
Vztah mezi mistrem a žákem (2. díl)Věra Palacká
Scroll to top